Skillz2k Skrevet Mars 28, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 28, 2004 Har en defekt vindusheis på førerdøren min. bilen min er 2 dørs og naboen har en delebil som er 4 dørs. Er disse like? Ser autospar selger bare en type og skiller bare på 88 dører Siter I like big butz and I can not lie! Low and slow, Plowing snow Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VWGolfIIHFS Skrevet Mars 28, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 28, 2004 Samme opplegget vertfall.. Bare å bruke den gamle skinna di på den nye hvis det ikke går sammen,men dette vet vel gutta på autospar.. Nå kan du jo spørre Schance også,han vet de sikkert!! HAHA! "Nu va du smart,nu va du veeeeldig smart!!" Jeg bestilte meg en vindusheis til venstre bakdør på min Golf,men fikk vindusheis til venstre fremdør,så jeg måtte modde litt.. Trangt å jævlig inni døra og greier,shaitjobb dette ass! Men det går.. Siter - 85 VW Golf G60 8vT - 87 VW Golf II 1,8 (Solgt) - 69 VW Boble (Solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
geron Skrevet Mars 29, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2004 det e utruuule ka du får plass te bare du presssaa ann innnn... Siter ( ) 06´ Audi A4 Avant 1.9tdi S-line (x) 06´ Bmw 325iA touring (x) 04´ Audi A4 Avant 1.8T Q S-line (x) 98´Audi A3 1.8T ambition (x) 97´ Ford Fiesta mk4 - ms-design Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg