JvhCossie Skrevet August 11, 2012 Rapporter Share Skrevet August 11, 2012 Har da kjøpt meg en S3. 2000 modell, grå, med svart Recaro el-skinn, svarte pianolister etc. Senka med KW coilovers og 18" kantfelger. [ATTACH]32921[/ATTACH][ATTACH]32922[/ATTACH][ATTACH]32923[/ATTACH][ATTACH]32924[/ATTACH] Om det er noen som vet noe om historien til denne bilen vil jeg gjerne høre :) Siter "Et triks man får stor respekt for innen rånermiljøene som ikke har sitt hovednedslagsfelt på Frogner i Oslo." Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JvhCossie Skrevet August 18, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 18, 2012 Er det noen som vet om det er mulig å få tak i carbonlister nede på dørene? Siter "Et triks man får stor respekt for innen rånermiljøene som ikke har sitt hovednedslagsfelt på Frogner i Oslo." Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JvhCossie Skrevet September 12, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 12, 2012 Nye 356mm skiver og 6-pot kommer om få dager :) I tillegg til litt snacks fra TS :D Siter "Et triks man får stor respekt for innen rånermiljøene som ikke har sitt hovednedslagsfelt på Frogner i Oslo." Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JvhCossie Skrevet September 21, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 21, 2012 Og "alt" for store kalipere resulterte i et nødkjøp av 19" :P Bilder kommer.. Siter "Et triks man får stor respekt for innen rånermiljøene som ikke har sitt hovednedslagsfelt på Frogner i Oslo." Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikael1977 Skrevet September 21, 2012 Rapporter Share Skrevet September 21, 2012 Ahhh, S is da shiet! Grei 100-0 med de nye bremsene :) Hva blev det for felger? Siter Octavia vRS http://www.rsklubben.se Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JvhCossie Skrevet November 13, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 13, 2012 Det ble 8x19 ET45 ACE. Foreløpig spacet ut 10 mm, men når jeg får modda innerskjermer blir det 20+35mm skrudde spacere :) Siter "Et triks man får stor respekt for innen rånermiljøene som ikke har sitt hovednedslagsfelt på Frogner i Oslo." Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg