Golf2td Skrevet August 11, 2012 Rapporter Share Skrevet August 11, 2012 Veldig god bil. Noe småplukk er det. En list gliper litt på ene døren og litt rust nede på bakluke. Står nesten helt nye sommerdekk på bilen og medfølger meget gode piggdekk med 9mm mønster. Alle dekkene står på greie alu. Forstilling er ny, og katalysatorene er nye. Bilen er veldig godt holdt. Eid av Voksen kar i 7år før jeg overtok bilen for 2 mnd siden. selger bilen grunnet mangel på førerkort. Ligger litt flere bilder på finn.no. fikk ikke laste opp flere her! http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=36508558 NB!! V8 Versjon! Kontakt meg om interessen er der. Tlf: 465 47 480/Mail: 125ccm@live.no Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Svenny Skrevet August 12, 2012 Rapporter Share Skrevet August 12, 2012 1.9 TDI, har vell lurt mange med det tenker jeg!:) Siter ( )VW Passat B5 1.9 TDI (x)Audi 80 B4 1.9 TDI (x)VW Passat B3 2.0 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Golf2td Skrevet August 12, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 12, 2012 1.9 TDI, har vell lurt mange med det tenker jeg!:) Veeldig mange:yummy: like artig hver gang:roll: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg