Skruffen89 Skrevet August 10, 2012 Rapporter Share Skrevet August 10, 2012 Detta er da min Audi A4 1.6. Ting som til nå er gjort med bilen: ** Simons effektanlegg fra motor å helt bak. ** Litt kvassere kam. ** Shortshift. ** 17" SSW Stamford. ** Nye frontlykter med Angeleyes. ** Vmaxx justerbart senkesett. Ting jeg har lyst til å gjøre med bilen: ** Enda kvassere kam. ** Nye dyser. ** S-Line skinninteriør. ** Ta den lille rusta som er i forskjermene. ** 18-19" felger ** Få den enda lavere ** Få på fanger med den SINNA store grillen til Audi ** Få på CSR Automotive Vinge ** Nye LED baklykter [ATTACH]32909[/ATTACH] [ATTACH]32908[/ATTACH] Siter Markedsansvarlig\Eier av Ejme Audio Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
imloud2 Skrevet August 10, 2012 Rapporter Share Skrevet August 10, 2012 hvis du skal ha den en del lavere enn det den er nå, ville jeg nok personlig gått for mindre profil på dekka på 17", selvom det fort blir utenfor 5% regelen. så ut til å være en pen bil, men ville bytta speilene :) Siter Mvh Stian stolt eier av MB 190E krsmf.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skruffen89 Skrevet August 10, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 10, 2012 skal ha på 18 eller 19" med lavere profil:) men skal ha strekk i dekka:) Skal også ha vekk speila -.- sto på når jeg overtok bilen, syns ikke de kler bilen så godt som forrige eier syns xD er utrolig lite rust på den til å være en 97 hehe:) eneste som er av rust er litt i øvre delen på forskjermene Siter Markedsansvarlig\Eier av Ejme Audio Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sorvik94 Skrevet August 10, 2012 Rapporter Share Skrevet August 10, 2012 Pen bil! :) Hva er boltdimmen på A4'en? 5x112 som de fleste andre tyske biler? :D Siter Chrysler neon 97 mod 2.0i - http://www.bilforumet.no/bilmerker/chrysler/neon/292464-sorviks-neon-trad-prosjekt.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skruffen89 Skrevet August 10, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 10, 2012 Takk:) felgene du ser på bilde der har 5-112 med ET42:) Siter Markedsansvarlig\Eier av Ejme Audio Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg