CHRIS89 Skrevet August 10, 2012 Rapporter Share Skrevet August 10, 2012 (endret) Ønsker og kjøpe disse delene til Golf 2: -Panser bh -emblemfri grill (med fire lykter i) -tåkelys (til frontfanger, også kalr grøftelys?) -klare lykter til både hovedlykter og spredere i grillen -røde/hvite baklamper -blinlys til frontfanger (90 fanger) -klokke som fungere til instrumentpanel Delene skal på en 91mod golf 2 Endret August 12, 2012 av CHRIS89 Siter 91 - VW Golf II 70 - VW Boble (godkjent og ombygget til american roadster) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audi\vw Skrevet August 10, 2012 Rapporter Share Skrevet August 10, 2012 har hvite blinker til 90 fanger, har også kliss nye g60 sorte blinkers til 90 fanger og ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CHRIS89 Skrevet August 10, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 10, 2012 har hvite blinker til 90 fanger, har også kliss nye g60 sorte blinkers til 90 fanger og ;) Er de hvite hele? Pris? Pris på de sorte? Siter 91 - VW Golf II 70 - VW Boble (godkjent og ombygget til american roadster) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audi\vw Skrevet August 11, 2012 Rapporter Share Skrevet August 11, 2012 ja de hvite er nesten nye 200,- 200,- får de sorte Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CHRIS89 Skrevet August 12, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 12, 2012 Da er listen oppdatert. Har dere andre deler så spytt ut, kan være av interesse uansett om det ikke står på listen, er ny som golf eier så er ikke helt stødig hva som finnes på markedet ennå Siter 91 - VW Golf II 70 - VW Boble (godkjent og ombygget til american roadster) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audi\vw Skrevet August 13, 2012 Rapporter Share Skrevet August 13, 2012 Ska du ha noen av di?. Har også en ned pussa rs front fanger med støtfanger bjelke. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CHRIS89 Skrevet August 13, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 13, 2012 Har netopp fått på 90 fanger, så trenger ikke RS fanger, trodde alle 90> golfer kom med nyere fangere, men min 91mod kom ikke med nyere fangere. Kjøpte blinklys, baklykter og klokke av en som hadde alle tingene, så slapp jeg og kjøpe småtteri her og småtteri der. Trenger fortsatt de andre tingene Siter 91 - VW Golf II 70 - VW Boble (godkjent og ombygget til american roadster) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audi\vw Skrevet August 13, 2012 Rapporter Share Skrevet August 13, 2012 Trenger ikke senke sett?:-P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CHRIS89 Skrevet August 13, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 13, 2012 Tja, alt kommer an på pris... hadde egentlig ikke tenkt og senke, men er det billig nok skal jeg gidde og gjøre jobben, har senket en bil engang med senkesett (primera (95mod) og etter det bestemte jeg meg for at aldri en gang til... Hvor mye senker det og pris? Siter 91 - VW Golf II 70 - VW Boble (godkjent og ombygget til american roadster) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audi\vw Skrevet August 14, 2012 Rapporter Share Skrevet August 14, 2012 Det senker 40mm og utrolig enkelt og montere på golf 2. Det er nesten nytt. Har bare hatt det på i noen mnd. Følger med papirer til det. 800,- Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Renax Skrevet September 3, 2012 Rapporter Share Skrevet September 3, 2012 Har panser BH i sort "skinn" 400,- Siter -Passat 90 mod 1,8l [bruksbil] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Golf2td Skrevet September 3, 2012 Rapporter Share Skrevet September 3, 2012 har emblemfri grill som jeg kan selge. 300 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Renax Skrevet Oktober 26, 2012 Rapporter Share Skrevet Oktober 26, 2012 Har enda panserbh'en, og faktisk fungerende klokke også:) Siter -Passat 90 mod 1,8l [bruksbil] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg