Fredrik Skrevet August 7, 2012 Rapporter Share Skrevet August 7, 2012 Pegueot 307, dette er pendlerbilen i familien og jeg trenger litt mere fylde,og litt mere trykk. Siden jeg må ha plass til barnevogn så er kasse uaktuellt. Dermed vil jeg ha ett par 8 tommere i hattehylla. Jeg har ikke drevet med lyd i bil på 10 år nå, og aner ikke om det lages open air bassere lengre,,har søkt litt rundt, men blir ikke så klok på det... Noen som vet om noe brukenes? Trenger ikke være veldig heftig, skal bare ha litt bedre lyd i bilen og mere trykk... høyttalerene i dørene skal også byttes etterhvert.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cossiemk1 Skrevet August 7, 2012 Rapporter Share Skrevet August 7, 2012 DLS har en som er ganske bra. Fant ingen her i landet men... http://www.dbakuten.se/detail.php?item_id=318731 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet August 7, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 7, 2012 Takk :) Nettbutikk i Sverige funker fint :):) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet August 7, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 7, 2012 DLS har en som er ganske bra. Fant ingen her i landet men... http://www.dbakuten.se/detail.php?item_id=318731 Ett annett spørsmål som du kanskje kan svare meg på er om du vet om originalspilleren i peugeot 307 har line out? Ser du bor mellom tønsberg og Horten... Jeg bor på kirkebakken ved høyskolen, er du i nærheten, bare sånn hvis jeg får trøbbel? ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cossiemk1 Skrevet August 7, 2012 Rapporter Share Skrevet August 7, 2012 Ett annett spørsmål som du kanskje kan svare meg på er om du vet om originalspilleren i peugeot 307 har line out?Ser du bor mellom tønsberg og Horten... Jeg bor på kirkebakken ved høyskolen, er du i nærheten, bare sånn hvis jeg får trøbbel? ;) Hvis jeg ikke tar helt feil, så har ikke spilleren linjeutganger, så du må nok inn med en overgang evt. Jeg er ikke mange minuttene fra kirkebakken om du skulle være i behov av hjelp ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg