jorgiiand Skrevet Juli 26, 2012 Rapporter Share Skrevet Juli 26, 2012 (endret) Har nå hatt min Audi på EU kontroll. Fikk 2' er feil på Bremsebelegg å skive bak. Stor slitasje i ledd vs indre styrestag Slitt bærearm øvre ytre høyre og venstre pluss framre øvre armer burde byttes samtdiig Har bestilt delene allerede, men lurte på om dette er noe vansklig reprasjon. Aldri gjort det før. Skal ha den på 4 hjulskontroll etter jeg har byttet delene også. Er det noe man må være Obs på eller er det ganske rett fram ? :) på forhånd, takk for svar:) Er en A6 1998 modell. 2,4 liters Quattro. Endret Juli 26, 2012 av jorgiiand Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Thoka85 Skrevet Juli 26, 2012 Rapporter Share Skrevet Juli 26, 2012 beste er vel å bytte hele forstillinga da du først må ut med noen av armene. slikt multifeil forstilling får man kjøpt i komplette sett Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jorgiiand Skrevet Juli 26, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 26, 2012 Okei. Vanskelig å bytte disse armene, eller? :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Thoka85 Skrevet Juli 26, 2012 Rapporter Share Skrevet Juli 26, 2012 jeg har byttet på flere og det er ikke noe problem. mye av det sitter godt, men bruker å løsne til slutt. nå har jeg bare byttet på en a4, men skal være samme forstilling Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jorgiiand Skrevet Juli 27, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 27, 2012 Okei :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg