Brommeline Skrevet Juli 6, 2012 Rapporter Share Skrevet Juli 6, 2012 Hei, Jeg vil gjerne ta av en skiboks fra taket, på grunn av at bilen ikke får plass i garasjen. Den er av typen skiguard 850. Har forsøkt å skru opp boltene som fester boksen til tak-rail oppsettet, men boltene vil ikke rikke seg, ikke vet jeg heller om jeg skrur riktig vei (mot høyre eller venstre)? Det virker også som verktøyet jeg bruker ikke fester seg så veldig godt til boltene (glipper). Legger ved bilde av bolte typen og verktøyet. Hadde vært til stor hjelp med tips alacocaina Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vectra GT Skrevet Juli 7, 2012 Rapporter Share Skrevet Juli 7, 2012 Har den stått på bilen over lengre tid, så er vel skruene rusta fast. Spray godt med rustløser inn i hullene, å la det virke noen timer. For å løsne skruene, skrur du MOT klokka :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Brommeline Skrevet Juli 13, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 13, 2012 Takk for tips :) Har sprayet med rustløser men det går fortsatt ikke, da må det vel være skrujærnet som er slitt eller noe... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Skrevet Juli 13, 2012 Rapporter Share Skrevet Juli 13, 2012 Er nok rett og slett klemmene som har satt seg, løsne godt og vel på skruene(mot klokka), dunke på skruene, se om du kommer til noe på baksiden, røsk litt i railsa, så skal du se den kommer. forsiktig med lakk og karosseri. Glepper verktøyet over, så burde du vel merke dette, skruene burde føles litt løse etterpå. Siter Bilforumet.noÆres Super Moderator `84 Ford Granada 2.3 L Turnier`92 Ford Scorpio 2.9 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg