bjrnrb Skrevet Juni 21, 2012 Rapporter Share Skrevet Juni 21, 2012 Heisann. Jeg har en slik, og den bruker en GOD del olje. Den svetter ikke noe særlig, men ryker bra. Er det ventiltetningene som er gåen, eller eventuelt andre pakninger? Hva er liksom normalt på disse bilene? I tillegg lurer jeg på om noen vet av bra websider som selger deler til motoren/bilen (gjerne britiske sider). Sist men ikke minst, skulle gjerne hatt en reperasjonsbok/dokument/program til bilen, da jeg ikke er helt inne på Honda. Forøvrig er dette en bil som stadig imponerer. På forhånd takk for alle tips! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjrnrb Skrevet Juni 23, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 23, 2012 Bump Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kai_G Skrevet September 15, 2012 Rapporter Share Skrevet September 15, 2012 Gå til http://www.Club-Honda.no , så får du mye hjelp. Oljebruk på disse, pleier å være stempelringer. Haynes bl.a har repbok. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bamsemoms Skrevet September 16, 2012 Rapporter Share Skrevet September 16, 2012 stempelringene er det som oftest slites først på disse bilene. Ut i fra problemet høres dette ut som slitte stempelringer ;) Siter [V]2012 Skoda Octavia RS+, Race Blue Metalic [x]2008 Toyota Auris 2,0 D4D TTE Edition, Night Sky Black [x]1998 Nissan Skyline R34 GT-T, Sølv perle [x]1993 Honda Civic HB Vti, Milano Rød Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg