Orkdalingen Skrevet Juni 19, 2012 Rapporter Share Skrevet Juni 19, 2012 Hei. Lurer på om hvordan det går med caddyen jeg hadde.. Bilen var hos meg i Trondheim i ca 8 mnd før jeg solgte den til en kar ifra Bergensområdet. Noen som har sett den, eller vet noe om den? Da jeg solgte bilen så den sånn ut: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Baufish Skrevet Juli 10, 2012 Rapporter Share Skrevet Juli 10, 2012 Utrolig tøff caddy! Det eneste jeg finner av info, er at den eies av en Daniel fra Vaksdal som ikke har eu-godkjent den ennå (jan `12) Siter - Audi A4 2,0TDI B8-Dont drive faster than your guardian angel can fly- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Splpower Skrevet Juli 16, 2012 Rapporter Share Skrevet Juli 16, 2012 Ja jeg vet hvordan det går med den,den er dau;( hjernen.gikk til.h......... Den holder til på stemmnes ca 1time fra bergen. den selges som delebil no. Jeg har bla skjermer,lykter,fangere og div på min inca som jeg kjøpte av han. Men den var råkul den caddyen;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Orkdalingen Skrevet Juli 30, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 30, 2012 Det var trist å høre igrunn... Savner bilen litt igrunn, men da får jeg kjøpe en ny en og gjøre enda tøffere:-) Sleng ut bilde av Inca'en din da;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Splpower Skrevet Juli 30, 2012 Rapporter Share Skrevet Juli 30, 2012 Det var trist å høre igrunn... Savner bilen litt igrunn' date=' men da får jeg kjøpe en ny en og gjøre enda tøffere:-) Sleng ut bilde av Inca'en din da;)[/quote'] Ja den var knall kul.blir ikke bilder før om et par mnd da jeg holder på å bygge stereobil så den er ribbet no og jeg holder på og pusse og sparkle utvendig for den skal på lakkering. Men det kommer en byggetråd når jeg er litt nærmere målet mitt;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagestande Skrevet August 20, 2012 Rapporter Share Skrevet August 20, 2012 Her er min Caddy TDI. Middels senk og gamle OZ-felger. [ATTACH]33173[/ATTACH] Skrudd nesten helt ned med "nye" BBS-felger. [ATTACH]33174[/ATTACH] Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Orkdalingen Skrevet September 4, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 4, 2012 Coilovers på den? Hvor har du kjøpt isåfall? Pris? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagestande Skrevet September 4, 2012 Rapporter Share Skrevet September 4, 2012 Ja, er coilovers foran. Bak er det braketter (legger bladfjærene under akselen). Er muligheter for høydejustering der også. Kjøpte hele settet på http://www.partsandretards.no. Koster 4990,- [ATTACH]33483[/ATTACH] Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg