MrCox Skrevet Juni 18, 2012 Rapporter Share Skrevet Juni 18, 2012 Har en Vectra 1,6 -97mod. Varmapparatviften virker kun på fullt. Kan det være en motstand som er gåen? Eller må viften byttes? Noen som kan gi et tips, er jeg svært takknemlig :o) Mvh Rune Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mario94 Skrevet Juni 18, 2012 Rapporter Share Skrevet Juni 18, 2012 Sikkert motstanden, byttet den på min for noen uker siden :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MrCox Skrevet Juni 20, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 20, 2012 Høres bra ut, for det trodde jeg også. Men hvor finner jeg denne motstanden på bilen, og hvor kjøper jeg den ?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mario94 Skrevet Juni 20, 2012 Rapporter Share Skrevet Juni 20, 2012 Er ikke sikker hvor du finner den på din bil, men på min var den under hanskerommet, der viften er. jeg bare skrudde ut vifta for da var det lettere og komme til, så ser du motstanden i bakkant. Du må skru ut to skruer så er det bare å dra den ut. Får sikkert kjøpt den på biltema eller bilxtra. Eller så kan du dra til høggern :) Litt billigere der og mange av dem funker helt fint, koster rundt 700kr i butikken tror jeg. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MrCox Skrevet Juni 20, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 20, 2012 Okai :happyhappy: Takk skal du ha !!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg