mazdafun Skrevet Mars 25, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 25, 2004 Hei. Noen av dere husker kanskje en grå 323 Mazda sedan med GT-R motor og drivverk som hoppet HØYT på første Japsetreffet? Det var Mazdaloonie som var pilot den gangen. Nå er bilen solgt, og gutten har fått seg nytt "fly". Og denne gangen er det litt mer tilpasset å sveve med. Hva med å gi den gutten penger til flylappen? Han har jo virkelig talent:D . (Enhver landing man kan gå bort fra, er en god landing). Siter Reciprocating engines are OUT ! http://www.mazdafun.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Prikken Skrevet Mars 25, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 25, 2004 :D :D konge Siter Ingen ting er som lukten av eskos, masse nydelige små rumper, og en halv liter med go gammel hjemmebrent:) Ring meg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jackpot Skrevet Mars 25, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 25, 2004 rått bilde!:D Siter '01 E39 530DAT '95 mondeo sedan www.fordmondeo.org www.mondy.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mazdafun Skrevet Mars 25, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 25, 2004 Hei. Det kuleste er at han faktisk ikke er på max høyde på svevet når bildet ble att. Han hoppet ca 19-20 meter langt. Landingen ble litt hard, og fangeren forran var litt "snøete". Bilen landet på alle 4, men bakhjulene spratt opp igjen, og bilen "pusset nesen" litt i snøen. De "gamle gutta" i Offroad gjengen i Tr.heim var mildt sagt sjokkert over Loonie's noe tøffe framferd. Jeg forventer mer "air" fra den gutten der:rolleyes: Bare han ikke gjør det i bilen min:eek: Siter Reciprocating engines are OUT ! http://www.mazdafun.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mabbutt Skrevet Mars 25, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 25, 2004 Hahah, jeg husker det nydelige svevet hans på japsetreffet, ja :D Siter - '11 Lexus CT 200h- '99 Lexus IS220 Sport[sOLGT]- '99 Lexus IS200 Sport[sOLGT]- '84 Toyota Corolla [Kondemnert] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg