Joakim Sørensen Skrevet Juni 12, 2012 Rapporter Share Skrevet Juni 12, 2012 Hei jeg vurder å kjøpe en 230e fra 1990 292000km, og lurer på om det er noen som vet hvor mye bensin denne drikker Litt mer info om bilen Sedan Bensin Automat 2,3 l motor Jeg lurer også på om det er noen kjente feil med disse jeg bør ta i betraktning. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
imloud2 Skrevet Juni 15, 2012 Rapporter Share Skrevet Juni 15, 2012 langkjøring vil jeg tippe på mellom 0,7 og 0,8 og rett under literen på by/blandet kjøring. se etter rust, hjulbuer forran/bak, jekkfester og rust dører (i hovedsak) slitte foringer, ca 30 stykker på hele bilen, ulyder i diff, opplagring mellomaksling, samt balata. oljelekkasjer, og oljeforbruk om mulig, finn og ut av om det er byttet olje og filter på kassa. :) Siter Mvh Stian stolt eier av MB 190E krsmf.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg