krikal11 Skrevet Juni 12, 2012 Rapporter Share Skrevet Juni 12, 2012 Hei, har en Corsa 97mod hvor kun én av fire dører går an å låse opp (fremme på førersiden). De andre dørene går ikke an å åpne. Det som har skjedd er at etter bilen har vært låst, så vil ikke disse dørene (alle utenom førerdør) låses opp. Om jeg prøver å "dra" opp låsen manuelt fra innsiden, smetter den bare ned igjen, som om noe holder den igjen. Er det noen som har peiling på hva dette kan være? Eventuelt noe jeg kan prøve selv uten å kontakte verksted? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vectra GT Skrevet Juni 12, 2012 Rapporter Share Skrevet Juni 12, 2012 Kortslutt sentrallåsen i den ene dørkontakten, så låser dørene seg opp. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
krikal11 Skrevet Juni 12, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 12, 2012 Kortslutt sentrallåsen i den ene dørkontakten, så låser dørene seg opp. Hm, kan du forklare hvordan jeg gjør dette, eller vise meg til en side som forklarer det? har forholdsvis lite erfaring med slikt Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg