tornado Skrevet September 28, 2002 Rapporter Share Skrevet September 28, 2002 er det noen som vet hvor jeg kan få kjøpt bar/psi måler ? burde vel ikke koste mer en 1-200kr for kun måleren.. skal ha den i min corrado g60 trenger all den hjelpen jeg kan få :rolleyes: Mvh Tobias Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henningl Skrevet September 28, 2002 Rapporter Share Skrevet September 28, 2002 biltema og cd-cardic har målere til 200 spenn.. men disse viser gjerne 0.1 bar feil +/- Skal du ha noe ordentlig må du opp i 600 og mer. Siter Hostmaster http://www.200sx-ogn.org ----- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tornado Skrevet September 28, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 28, 2002 takk for svaret.. vet at g-tech har fult kit for 600kr men tenkte nå at jeg skulle klare og lage det billigere....:D men hvis det viser feil er det ikke noe vits å betale for det og bytte det til ett ordentlig ett etterpå mvh Tobias Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg