Kimbill Skrevet Juni 9, 2012 Rapporter Share Skrevet Juni 9, 2012 Har omsider fått rotet meg til å registrere meg, men har fulgt med på forumet en god stund. Tenkte jeg skulle slenge ut noen bilder av bilen med det samme. Har gjort noen små justeringer på den, men har ikke gjort så mye enda. Kom gjerne med tilbakemeldinger/forslag til hva jeg kan gjøre videre :) Det jeg har gjort hittil er å sote rutene og lagt på "list" rundt panseret. De felgene som er avbildet er bestilt og skal settes på neste uke. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tubilkz Skrevet Juni 9, 2012 Rapporter Share Skrevet Juni 9, 2012 Meget fin bil og fine felger :) Hvor bestillte du felgene fra? Siter - 08 BMW E60 520D Full M5 kit fra fabrikk (Livia) - 04 Opel Speedster 2.2 Supercharger 850kg/230hk x 05 Ducati 999sx 2003 Audi A4 1.8TQ S-line Justicex 2006 Kawasaki ZX6R Ninjax 1991 Honda CBR 400 RR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kimbill Skrevet Juni 9, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 9, 2012 Meget fin bil og fine felger :)Hvor bestillte du felgene fra? Jeg bestilte dem på dekk1.no :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetilr Skrevet Juni 11, 2012 Rapporter Share Skrevet Juni 11, 2012 Fin bil dette. Synes ikke slik ekstra listverk er all verden, men smaken er som baken - delt. :) Godt å se flere med bensinmotor! :) Siter om 100år er alt glemt... viljen dreg halve lasset.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kimbill Skrevet Juni 12, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 12, 2012 Har ikke hatt bilen så lenge, så driver å prøver meg frem litt :) har tenkt på å bytte ut grillen til svart rs-grill og sette på en liten spoiler bak. Felgene får jeg forhåpentligvis i morra, så får jeg se hva jeg gjør videre :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kimbill Skrevet Juni 14, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 14, 2012 Da har jeg fått på felgene :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fastlane09 Skrevet Juli 23, 2012 Rapporter Share Skrevet Juli 23, 2012 Gratulerer med en fin bil :) Likte sotinga av vinduene, hvis du tenker på å senke bilen så har jeg et KW Inox type 2 justerbart senkesett liggende ;) Send PM for mer informasjon om du ønsker :) Siter Audi A6 Avant 2,0 TDI 177 HK 2014 S-Line x 2 Audi A4 Avant 1,8 TFSI 2009 S-Line - Solgt Golf Sportline 1,6 FSI 2005 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg