shikkelakke Skrevet Juni 6, 2012 Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2012 noen som har erfaringer med dette settet som selges på parts & retards?? http://www.partsandretards.no/senkesett/senkesett/vw/touran/supersport-suspention-kit "Kan sammenlignes direkte med sett fra FK, H/R og Eibach" skriver dem og det er nettopp dette jeg lurer på. om det holder samme kvalitet og hvor lenge det evt holder. bør vel være forskjell på ett sett til 3500,- og ett til 7000,- (billigste komplette H&R jeg finner som selges i norge). Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
shikkelakke Skrevet Juni 14, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 14, 2012 ingen som har snøring??? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kingsolem Skrevet Oktober 21, 2013 Rapporter Share Skrevet Oktober 21, 2013 Jeg har Supersport på min 09 touran, funker helt greit til prisen!. subber noe med 20" hjul, men skrudde opp 1 cm på gjengene forran, da forsvart problemt. bak er det skrudd i bunn. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TKarlsen Skrevet Oktober 21, 2013 Rapporter Share Skrevet Oktober 21, 2013 Jeg har hørt at supersport er mykt. Har også kjent på en passat som har hatt supersport. Og i mine øyne er det for mykt. Godt å kjøre med da, men på grensen til hva man kan kalle sportsunderstell. Kjøp heller Eibach senkefjærer om du bare vil ha litt lavere bil. Da får du lavere bil + noen fjærer som er bra. Siter Bil: Audi A4 B8, 2.0TDI 143hkProsjekt: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg