Golf2td Skrevet Juni 6, 2012 Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2012 som har en enorm hastighet. ser ikke at dette blokkerer noe. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tommy1033 Skrevet Juni 6, 2012 Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2012 som har en enorm hastighet. ser ikke at dette blokkerer noe. og fremdeles koste dei som faktisk funger mer enn 1 stk brukt turbo og alt du treng for å slenge ein turbo på bilen nesten like mye :P skal han plent prøve dette så skaff 1 stk løvblåser og mekk den til bilen heller :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
son95 Skrevet Juni 6, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2012 hor mye koster det for å bygge turbo på den da får hva får jeg ikke tak i til denne motorn? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tommy1033 Skrevet Juni 6, 2012 Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2012 hor mye koster det for å bygge turbo på den da får hva får jeg ikke tak i til denne motorn? har du flaks så skal noen du kjenne vrake ein turbo bil , så tar du turboen fra dne så lenge de ikke e øve 2 liter kappe du og sveise til turbo mannifoldet sånn at de passe din motor mye av slanger andre deler kan og tas fra den bilen :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tommy1033 Skrevet Juni 6, 2012 Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2012 men eg kan jo sei 1 ting som e jævla positivt for deg som e ein 16-17 år drid i hele turbo el turbo greiene , den bilen der drikk jo mindre bensin enn trimma mopder :P koste 0 og ingenting å ha den i drift nesten . og når du blir edre så kan du mekke til et turbo bygg eller ein annen heftig motor :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Skrevet Juni 6, 2012 Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2012 Er du ute etter mere effekt er det første du bør gjøre å få taki en GA16DE, den bør passe rett i, har 100 hk og går ganske ok i stadard-utgave(alt er relativt), denne står i P11 1.6 bl. annet. Skulle tro at disse burde være lettvinne å montere turbo på, eksosen foran motor og relativt god plass, innsuget bak og der trenger man ikke så mye plass. Det jeg ville gjort, var å skaffe innsug med dyse og spjeldhus til Multipoint, dette finnes orginlt, men er vel ikke helt dgligdags her. er modellene med variable ventiltider som har det(?). Det må lages en turbomanifold, og du må muligens flytte radiatoren. Internt ska disse motorene være ganske solide og tåle litt trykk. Du bør ha en IC, og spandere på deg datasprut(MS), siden bilens nåvrende innsprøytning ikke passer med nytt innsug og du trenger mere mat. Oljetrykk henter du fra oljetrykksbryter, retur i bunnpanne. Selvfølgelig mye mere, men google litt så finner du mye artig. Siter Bilforumet.noÆres Super Moderator `84 Ford Granada 2.3 L Turnier`92 Ford Scorpio 2.9 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
son95 Skrevet Juni 6, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2012 e det noen modifikasjona æ kan gjøre før å få mer effekt? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tommy1033 Skrevet Juni 6, 2012 Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2012 e det noen modifikasjona æ kan gjøre før å få mer effekt? nos:P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.