hans martin Skrevet Mai 29, 2012 Rapporter Share Skrevet Mai 29, 2012 hadde veldig mye risting i bilen særlig ved pådrag! fant ut at det loddet på høyre aksel var løst! ristingen var så ille at jeg fjernet det loddet! . men det rister fortsatt en del! får jeg tak i nytt evnt ett universalt man skrur fast? eller noen som har noe formening? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
camping Skrevet Mai 30, 2012 Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2012 Har du sjekket kryssene? Otto G. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hans martin Skrevet Mai 31, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 31, 2012 nei men regner med jeg må ha ett sånnt lodd? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hans martin Skrevet Juni 5, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2012 opp Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mondeo Skrevet Juni 6, 2012 Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2012 Det er vel uansett ikke noe som leveres som reservedel Siter Bilforumet.noModerator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg