Ijiin Skrevet Mai 14, 2012 Rapporter Share Skrevet Mai 14, 2012 hei. er på jakt etter front spoiler og en såkalt rear diffuser som vist på bildene nedom. har en 2009 a4 8k i samme farge å syntest denne dær va helt rå. fant deler på ebay, men lurer på om noen vet om selgere i norden eller europa generelt som kan føre noe slikt, har søkt meg grønn på google men kjenner ikke til særlig mer firmaer som ordner slikt. fant også en side i usa som fører de, men de har ikke noe spesifikt navn på de http://www.ecstuning.com/Audi-B8_A4-Quattro-2.0T/Exterior/Body/Zubehor/ES262991/ http://www.ecstuning.com/Audi-B8_A4-Quattro-2.0T/Exterior/Body/Zubehor/ES450247/ så var de sykt dyre på den siden dær i forhold til på ebay. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vijay1054 Skrevet Mai 14, 2012 Rapporter Share Skrevet Mai 14, 2012 Møller har disse delene men ikke noe billig der ligger rundt 3500kr for pr del også kommer lakkkering ikke noe billig d hvis du ikke finner non billig lakkeringsfolk Siter Audi A4 1.8TFSI 2009 S-Line TOYOTA Avensis 2001 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ijiin Skrevet Mai 14, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 14, 2012 Møller har disse delene men ikke noe billig der ligger rundt 3500kr for pr del også kommer lakkkering ikke noe billig d hvis du ikke finner non billig lakkeringsfolk de var da en temmelig stiv pris. var ikke klar over at det var orginal deler. har heldigvis en kamerat som driver med bilfoliering, takker for tipset vertfall, får ta en telefon til møller og høre. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vijay1054 Skrevet Mai 15, 2012 Rapporter Share Skrevet Mai 15, 2012 Jepp jeg kjøpte til.min der md lakkering mn d var ikke noe billig Siter Audi A4 1.8TFSI 2009 S-Line TOYOTA Avensis 2001 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ijiin Skrevet Mai 15, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 15, 2012 Jepp jeg kjøpte til.min der md lakkering mn d var ikke noe billig har en kamerat som folierer og har bestilt delene fra ebay. så krysser fringrene for at ting kommer frem. blir senkesett også nå så da blir bilen min lik den i OP Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg