dondona Skrevet Mai 12, 2012 Rapporter Share Skrevet Mai 12, 2012 Hei, har en nissan primera slx 1991 model som jeg hadde på EU-kontroll å jeg hadde bare en feil (innfestning på støtdemper KNEKT) han som tok EU-kontroll på bilen menta at jeg måtte skifte begge støtdempere. sånn så det ut fra øver sia. så jekka jeg bilen opp å trakk støtdempern ned, men det er ikke støtdempern som er knekt men feste til støt dempern. så jeg skal skifte det men finner ikke den delen noen plass, så jeg lurer på ka den delen heter å hvor jeg kan få kjøpt den ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Skrevet Mai 13, 2012 Rapporter Share Skrevet Mai 13, 2012 På godt norsk heter den dempertopp? Er det syretrippen auto du har vært hos eller? Det anbefales å skifte begge siden den andre ikke er stort bedre. Dempere skal du slippe å skifte, selv om de sikkert er modne for skifting de også. Siter Bilforumet.noÆres Super Moderator `84 Ford Granada 2.3 L Turnier`92 Ford Scorpio 2.9 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg