oz_Racing Skrevet Mai 7, 2012 Rapporter Share Skrevet Mai 7, 2012 Hei,er det noen som vet hvor på innsuge jeg skal koble til turbo måler,måtte sette den på westgaten men vil ha den på innsuge og boostcontroler på westgaten,var på toyota idag og fikk hjelp av en idag og finne ut hvor jeg skulle montere den,men det var feil plass fant jeg ut. Siter 02 Toyota hiace kort Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kentommy Skrevet Mai 7, 2012 Rapporter Share Skrevet Mai 7, 2012 Har sagt til deg at du ikke får stabilt trøkk med boost kontroller :p Den øker bare mer og mer til den går i nød.. Ha den på wastegateslangen. Siter 05' Toyota HiAce 2.5 D-4D! 00' Mercedes-Benz E200 Elegance S210! BoligPartner v/ Ken Tommy Fredriksen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oz_Racing Skrevet Mai 7, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 7, 2012 Har sagt til deg at du ikke får stabilt trøkk med boost kontroller :p Den øker bare mer og mer til den går i nød..Ha den på wastegateslangen. vil bare prøve :P men vil finne ut hvor jeg kan sette på innsuge Siter 02 Toyota hiace kort Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg