elifos Skrevet Mai 7, 2012 Rapporter Share Skrevet Mai 7, 2012 (endret) Elise sin volvo 460 Heihei! Var å hentet meg en bil i Odda for et par uker siden. Det ble en Volvo 460 2.0I. Grunnen til at jeg kjøpte denne var fordi jeg ville ha noe jeg kunne lære meg å skru på. I første omgang skal denne EU-godkjennes. Planer - Bytte bremser hele veien rundt, bortsett fra kalippere. Må kanskje bytte en hvis jeg ikke får tak i pakningssett. - Feste støtfnger bak. Den henger litt. - Vaske den innvendig/utvendig - Polering - Grøftelys - LED rundtom - Fikse rust i høyre bakskjerm - Lakke innmaten i lyktene svart. Kanskje - Fjerne lykteviskere? - Bytte til sommerdekk. Noen som har felger? - Senk? Link til senkefjører? - Anlegg! Jaja, det var planene. Kommer kanskje mer etterhvert. På tide med bilder:drunk: Dumt at det er renault-motor i den. Tips til hva som kan puttes nedi i stedet? Og kanskje gå litt frekkt i tillegg? :D Kommentarer? Endret Mai 20, 2012 av elifos Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henne Skrevet Mai 9, 2012 Rapporter Share Skrevet Mai 9, 2012 Gratulerer med skruprosjekt :) Du får ha med i målsetningen å få til litt klarere bilder - gjerne i dagslys.;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
elifos Skrevet Mai 20, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 20, 2012 Bilder i dagslys er tatt. Kommer snart innpå =)) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
elifos Skrevet November 15, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 15, 2012 Denne tråden kan stenges - bilen er solgt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg