soiser Skrevet Mai 3, 2012 Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2012 Hei! Noen som vet om en forhandler som selger VW replica felger? Har vært på let etter ''chicago'' felgen, men de jeg har vært i kontakt med kan ikke skaffe lenger. Mvh Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Buzz76 Skrevet November 22, 2012 Rapporter Share Skrevet November 22, 2012 (endret) Jeg har 4 splitter nye Originale VW 18" Chicago felger med splitter nye Nokian Hakka Z 235/40R18 dekk på. Interessert? Endret November 22, 2012 av Buzz76 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PetterAsak Skrevet November 22, 2012 Rapporter Share Skrevet November 22, 2012 Pris? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Buzz76 Skrevet November 22, 2012 Rapporter Share Skrevet November 22, 2012 Jeg hadde i utgangspunktet ikke tenkt å selge. Hjulene er jo magnificent!! :D men jeg trenger plutselig ekstra cash. Dekk kom på 8600,- og felgene kosta 24.000,- Kjøpt rett før omlegging til vinterdekk. Ei uke ca. Nå trenger jeg som sagt litt ekstra cash... men samtidig må jeg da ha nye hjul til bilen. Skal det være noe poeng å selge må jeg derfor sitte igjen med noe. Du må gjerne gi meg et bud så kan jeg vurdere det. :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg