EvilKitchen Skrevet April 28, 2012 Rapporter Share Skrevet April 28, 2012 (endret) hei, jeg har en 2001 merce w203, nylig slutter den elektriske justeringen på pasasjer setet foran å virke, jeg har sjekket alle kontaktene under setet å sjekket sikringer, men der sikringen til setene skal stå ifølge oversikten er det verken sikring eller mulig å sette inn sikring. det er bare elektrisk justering på seterygg og høyde, lengderettningen er manuel. er det noen som vet hva det kan være og hvordan det fikses? takker for svar:) Endret April 28, 2012 av EvilKitchen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EvilKitchen Skrevet Desember 19, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 19, 2012 jeg har funnet ut av det. hvis noen får dette problemet så er sikringen plassert i bagasjerommet på venstre side:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg