toyotahiace2008 Skrevet April 20, 2012 Rapporter Share Skrevet April 20, 2012 Hei. Kan noen hjelpe meg. Jeg har en Toyota Hiace 2008 4wd. Jeg har ulyd i drivverket. Høres godt når jeg kjører sakte fremover, rett frem. Høres ut som den følger hastigheten på hjulene eller drivverket. Vannskelig å høre eksakt hvor lyden kommer fra. Har noen peiling på hva det kan være? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ascona75 Skrevet April 20, 2012 Rapporter Share Skrevet April 20, 2012 Nå er ikke jeg bilmekanikker men vil tro litt mere innfo. om lydene hjelper for dem som skal hjelpe. Er det skrape lyd, ule lyd el. banking ? Vet att flere har byttet opplagringen til mellomaxel på Hiace. Hvor lankt har bilen din gått ? Siter Toyota Avensis 2013 Toyota Hiace 2008 Opel Rekord 1982 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
toyotahiace2008 Skrevet April 20, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 20, 2012 Det er klikke/ bankelyd som øker i hastighet når jeg øker farta. Lyden høres også når jeg slipper gassen og lar bilen trille. Bilen er gått ca. 80.000 km. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kentommy Skrevet April 20, 2012 Rapporter Share Skrevet April 20, 2012 Det kan være foringen som sitter midt på mellomakslingen. Men rart at den skal ryke på så lav km.. Siter 05' Toyota HiAce 2.5 D-4D! 00' Mercedes-Benz E200 Elegance S210! BoligPartner v/ Ken Tommy Fredriksen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
runarhiace Skrevet April 22, 2012 Rapporter Share Skrevet April 22, 2012 Det kan hende det er rattstammemansjetten som sitter i golvet, på min hadde eg ein tilsvarende lyd(tjatring), høres godt når du bremser på motoren nedover, bytta den, så var lyden borte:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg