joakim-hammer Skrevet April 15, 2012 Rapporter Share Skrevet April 15, 2012 hei, vurderer å skaffe en annen motor og lage turbo prosjekt i min subaru legacy 03 modell. er en 2.0L kva trenge eg av deler? korleis montere den? kva må eg bytte ut? holder det med tjukkere toppakning for å få lavere topptrykk i sylindrerene? eller må eg dreie ned stempla? kuuuun seriøse svar! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viking067 Skrevet April 15, 2012 Rapporter Share Skrevet April 15, 2012 Det enkleste er å skaffe en motor som er turbo i utgangspunktet, men så spørs det om resten av drivverket vil holde. Auto/manuell? Siter Bilforumet.noSuper Moderator -Out of order- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joakim-hammer Skrevet April 20, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 20, 2012 manuel Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viking067 Skrevet April 21, 2012 Rapporter Share Skrevet April 21, 2012 Å konvertere originalmotoren har lite for seg så det enkleste er å bytte til turbomotor, men da må du også bytte ECU (noe du må gjøre uansett eller gå for datasprut) og godkjenning kan du se langt etter. Da er det billigere og enklere i lengden å skaffe seg f,eks en Impreza banebil og bruke Legacyen som trekkbil ;) Siter Bilforumet.noSuper Moderator -Out of order- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg