Runeskatt Skrevet April 15, 2012 Rapporter Share Skrevet April 15, 2012 Har en audi a4 8E avf motor med 130hk. Noen som vet eller har erfaringer med å chippe disse motorene? lurer på om det er bra å chippe disse motorene og hvor jeg kan chippe bilen min? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oettinger Skrevet April 15, 2012 Rapporter Share Skrevet April 15, 2012 Eneste erfaringen jeg har med det, er at turboen ikke liker turtall når den er chippa. Det kommer også til og bli litt viberasjoner i clutchen på lavt turtall pga lukket svinghjul. Men om du bytter til 1,8t svinghjul skal det gå bra ;) Hør med folka på http://www.digituning.as/ :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Runeskatt Skrevet April 15, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 15, 2012 har akkurat skifta turbo på den.. men får høre med de;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg