peugeot 508 Skrevet April 14, 2012 Rapporter Share Skrevet April 14, 2012 Det hadde vært greit å få frem denne elegante bilen her på forumet! Så legg ut biler av 508'en din! Dette er bilder av min. Det er en 1.6 EHDI Allure. Det jeg har gjort med den er: Senket 30-30mm, 19" GT sommer felger 17" vinterfelger, GT emblem, carbon look dørlister, matt sort orginal soiler og montert 12" pioneer subwoofer baki. Snart skal rutene sotes, sort folie "glasstak look" på taket, sorte speil og GT bodykit! Alt i alt blir dette en GT look... Siter Mine biler: Peugeot 508 "GT" Golf 4 "Undercover" *R.I.P* Golf 2 "blue consept" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Actros 8x8 Skrevet Juni 10, 2013 Rapporter Share Skrevet Juni 10, 2013 (endret) Den ser ikkje så værst ut denne. Men nå viser det seg at denne bilen er kinesisk og lagt på Dongfeng sin fabrikk, saman med ein Citroen. Renault har vist også ein fabrikk i Kina. Bilmarkedet i Asia går forbi Europa - Økonomi Europeisk bilindustri i motgang - Økonomi Endret Juni 10, 2013 av Actros 8x8 Siter Bilforumet.noSuper ModeratorVolvo S40. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mondeo Skrevet Juni 10, 2013 Rapporter Share Skrevet Juni 10, 2013 Den ser ikkje så værst ut denne. Men nå viser det seg at denne bilen er kinesisk og lagt på Dongfeng sin fabrikk, saman med ein Citroen. Renault har vist også ein fabrikk i Kina.Bilmarkedet i Asia går forbi Europa - Økonomi Europeisk bilindustri i motgang - Økonomi Stemmer ikke. Bilene som produseres i Kina selges kun i Kina. Det er en del forskjeller. Alle 508 som kommer til Norge og resten av Europa er produsert i Frankrike. Siter Bilforumet.noModerator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
508 gt Skrevet Juni 11, 2014 Rapporter Share Skrevet Juni 11, 2014 Hei. Hentet min nye 508 sw gt for noen uker siden. Legger ved er par bilder fra butikken, og fra da den stod på bil transport hengeren. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg