Papi. Skrevet April 8, 2012 Rapporter Share Skrevet April 8, 2012 Eg leitar etter eit GPS sporingssystem, to typar: 1. Som sporar ein batteridriven liten boks, ala størrelsen på ein røykpakke/fyrstikkeske, o.l. Treng ikkje ver fryktleg long batterilevetid på den, held med maks 24 timar og liknande. 2. Sporar som ein kan koble til straum, som kan plasserast i bil, etc. Ynskjer at dette skal kunne sporast via app til mobiltelefon, eller via datamaskin/internett. Eg ynskjer at dette skal fungere live, altså at eg kan sjå bevegelsane i reell tid, gjer ingenting om det er sekund/minutter med forseinkingar. Gjer ingenting om eg må betale litt for dette. Er det nokon som har vore borti liknande, som kan kome med tilrådingar i forhold til dette? Set stor pris på dette. :) Siter Bilforumet.noModerator: Annet bilrelatertPapi Media Productions @ Youtubewww.youtube.com/user/PapiMediaProductionsI <3 CAKE. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viking067 Skrevet April 9, 2012 Rapporter Share Skrevet April 9, 2012 Bruker http://www.gps-sporing.no i båten og en sånn ipadting (tror jeg) til bilen. ikke det at jeg trenger til bilen men kjekt å ha de 3 mnd man får lov å ha ferie i StalinistNorge! Siter Bilforumet.noSuper Moderator -Out of order- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg