Piecreator Skrevet April 4, 2012 Rapporter Share Skrevet April 4, 2012 Hello, har en Passat Highline 08 mod. Det er sånn hull i det "armlene" rommet til auxen. Men lurer på hva av kabler jeg må kjøpe og koble i spilleren. Og hvordan jeg får ut spilleren og evt hva annet som må må taes ut for og få fikset dette.. Takk for hjelp! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cossiemk1 Skrevet April 4, 2012 Rapporter Share Skrevet April 4, 2012 Er ikke helt med på hva du mener nå, men hvis det er aux i armlene, så er det ferdig koblet bak på spilleren. Er det derimot bare et tomt hull som det meningen at det skal være en auxkabel i, så må det kobles til ja. Det skulle ikke forundre meg om transmedia kan skaffe det du trenger i tilfelle. http://transmedia.mystore.no/index.php/cPath/193_542 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Piecreator Skrevet April 4, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 4, 2012 det er tomt hull bare ;) så lurer på hva jeg trenger av deler og hvordan spiller osv skal taes ut :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg