bøler Skrevet April 3, 2012 Rapporter Share Skrevet April 3, 2012 Tenke og høre om tips til utbedring av et lite problem jeg oppdaget i dag. Jeg har er Dodge Grand Caravan 97' som jeg har planer om og bruke påsken på og begynne med rust problemene som har dukket opp etter hvert. saken er det, at da jeg i dag sandblåste på noen flekker på ene skyvedøra mi, oppdaget jeg helt nede i bakre hjørne av døra at det hadde rustet tvært igjennom, men ikke store hull, max 3mm, men det var mange, altså som ei pepperbørsse. Så spørsmålet er hva som er best og gjøre. bilen skal etter planen hellakkeres i løpet av sommeren. og planen er og beholde bilen i alle fall i to år til. bør jeg gå inn for og kappe og sveise? eller kan det holde med og legge på godt med rustmelk, sparkle og lakke? Siter - Dodge Grand Caravan 97 V6 3.3L (Spiker/ Delebil) - Chrysler Grand Voyager SE 96 V6 3.3L (Spiker/ Delebil) - Chrysler Grand Voyager SE 98 V6 3.3L (Spiker/ Delebil) - Chrysler Grand Voyager LE 99 V6 3.3L - Dodge Durango 98, 5.9L Magnum SLT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rsele Skrevet April 3, 2012 Rapporter Share Skrevet April 3, 2012 Sveising. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bøler Skrevet April 3, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 3, 2012 Den er god. en annen ting når jeg først er inne på dette med rust. hvor går grensa til at man velger sveising i stede for andre anternativer? når det har rustet igjennom? gravrust? Siter - Dodge Grand Caravan 97 V6 3.3L (Spiker/ Delebil) - Chrysler Grand Voyager SE 96 V6 3.3L (Spiker/ Delebil) - Chrysler Grand Voyager SE 98 V6 3.3L (Spiker/ Delebil) - Chrysler Grand Voyager LE 99 V6 3.3L - Dodge Durango 98, 5.9L Magnum SLT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sven410 Skrevet April 3, 2012 Rapporter Share Skrevet April 3, 2012 Den er god. en annen ting når jeg først er inne på dette med rust. hvor går grensa til at man velger sveising i stede for andre anternativer? når det har rustet igjennom? gravrust? Når det er hull, eller det er tydelig at det kommer fra baksiden av plata Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bøler Skrevet April 3, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 3, 2012 Takker og bukker. Da er det bare jobben som gjenstår. Siter - Dodge Grand Caravan 97 V6 3.3L (Spiker/ Delebil) - Chrysler Grand Voyager SE 96 V6 3.3L (Spiker/ Delebil) - Chrysler Grand Voyager SE 98 V6 3.3L (Spiker/ Delebil) - Chrysler Grand Voyager LE 99 V6 3.3L - Dodge Durango 98, 5.9L Magnum SLT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
16vturbo Skrevet April 3, 2012 Rapporter Share Skrevet April 3, 2012 Takker og bukker. Da er det bare jobben som gjenstår. Er jo det som er det gøyeste! :D Siter 1988 Omega A 20Seh turbo - Megasquirt ''The one who shall be last... Will be sideways and smiling!'' :D monstergarasj på Instagram. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bøler Skrevet April 3, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 3, 2012 ja... hmmm... vet nå ikke helt om det da. men må det gjøres, får det bli gjort bra, så blir man kanskje kvitt dritten :) hehe Siter - Dodge Grand Caravan 97 V6 3.3L (Spiker/ Delebil) - Chrysler Grand Voyager SE 96 V6 3.3L (Spiker/ Delebil) - Chrysler Grand Voyager SE 98 V6 3.3L (Spiker/ Delebil) - Chrysler Grand Voyager LE 99 V6 3.3L - Dodge Durango 98, 5.9L Magnum SLT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg