Jokka_kirvisnjemi Skrevet April 2, 2012 Rapporter Share Skrevet April 2, 2012 Heisann. Jeg har en v50 2005 modell. Nå i det siste har den begynt å lugge når jeg f.eks gir på etter å ha trillet mot et kryss eller kjører i en rundkjøring. Når den ligger i lavt turtall og jeg gir gass. Er ikke noe problem når jeg har greit turtall og kjører normalt på vei. Da funker den greit. Og når den står på tomgang så begynner den å gå ujevnt på turtall. gasser jeg litt, er den grei igjen. Noen her som vet hva det kan være? Siter pøls Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mondeo Skrevet April 2, 2012 Rapporter Share Skrevet April 2, 2012 Bensin? I såfall plugger, pluggkabler eller coil Siter Bilforumet.noModerator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jokka_kirvisnjemi Skrevet April 2, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 2, 2012 1,6 Diesel Siter pøls Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvov501,6D Skrevet Mai 20, 2012 Rapporter Share Skrevet Mai 20, 2012 hk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvov501,6D Skrevet Mai 20, 2012 Rapporter Share Skrevet Mai 20, 2012 Hei, sliter med samme problem. Hva ble utfallet av dette?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jokka_kirvisnjemi Skrevet Mai 21, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 21, 2012 (endret) 110. vet ikke enda. Skal på verksted og service om en uke. Spyr den ut svart røyk ved gasspådrag og lukter gammel buss din også? Har også et par ganger plutselig mistet turbotrykk. Da mister den all futt. Endret Mai 21, 2012 av Jokka_kirvisnjemi Siter pøls Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvov501,6D Skrevet Mai 22, 2012 Rapporter Share Skrevet Mai 22, 2012 ok, min ryker ikke. Var på værksted i går. De fant en stk løs dyse som det lekker rundt. Har du sjekket turboen din Jokka?? Min ha gått 123000 og jeg skal bytte partikkelfilter 1 juni. Det skal byttes på 120000. 10000kr :( Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvov501,6D Skrevet Mai 22, 2012 Rapporter Share Skrevet Mai 22, 2012 Lukter sur eksos i oljepåfyllingshullet.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jokka_kirvisnjemi Skrevet Mai 30, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2012 Da står bilen på verksted. Å det de har funnet ut er at det lekker fra dysene. Og den mystiske "vrrrrrrrr" lyden som kom for noen dager siden(høres ut som du stikker en pinne mot ei vifte eller noe sånt) var det ytre hjulet på veivakselen som holdt på å ta kvelden. "JEEY"! Siter pøls Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg