xInFamex Skrevet Mars 30, 2012 Rapporter Share Skrevet Mars 30, 2012 Hei, jeg har fått noen problemer med girkassen. Husker ikke hvilken kasse som sto i men det er en -86 volvo 740 GLE. Manuell med overdrive. 1. Overdriven fungerer når den selv vil, den hopper ut når den vil og har sine dager hvor den ikke kobler til i det hele tatt. Olje er byttet nylig. 2. Revers slurer og funker av og til normalt. Dette har blitt verre og verre. Startet med at jeg slet med reversen når jeg skulle rygge oppover. Nå er problemet der på flat mark. Clutch ble byttet for 2 år siden. 3. Når jeg kjører i 4rd gir og har sluppet gassen øker den turtallet når jeg skal dra på igjen før den tar tak. Nesten som om at den slurer. Minner meg om en automatkasse. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZAbatmaN Skrevet April 18, 2012 Rapporter Share Skrevet April 18, 2012 hvor langt har den gått etter clutch bytte? for virker som det er den som er problemet... Siter 91 volvo 740 81 pontiac Grand Prix[phat square] 72 vw boble[go biln] [x]93 bmw 525i[x]87 vw golf[x]85 mercedes 190e[x]97 audi a4q [x]83 opel manta Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg