Golf LS Skrevet Mars 28, 2012 Rapporter Share Skrevet Mars 28, 2012 hei. har kjøpt mæ en golf 1 som ska pussesopp. kommer mere info senere og bilder. vis noen som har golf en deler så si i fra:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eilif_finsaas Skrevet Mars 28, 2012 Rapporter Share Skrevet Mars 28, 2012 Gleder meg til bildene allerede ;) Kan du si litt emr om bilen? Siter “All of life’s problems can be solved with two things; duct tape and WD40. If it moves and it shouldn’t, you need duct tape. And if it doesn’t move and it should, you need WD40.” Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Golf LS Skrevet Mars 29, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2012 her kommer det noen bilder av bilen:) vis det er noen som har vaier til breke så si i fra for mitt røk i dag Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Golf LS Skrevet Mars 29, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2012 ps: har tat av støtfangern Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Golf LS Skrevet Mars 29, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2012 ja det kan æ:) den har gått 147996km og det er lit rust på den. ka mer vil du vit kjæm itj på noe spesielt no det Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henne Skrevet Mars 29, 2012 Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2012 Hei, jeg fikset trådtittelen for deg i henhold til reglene på Prosjektforum, men da må du gjøre en ting for meg tilbake; lese reglene for Bilforumet angående skriftspråk.;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Golf LS Skrevet Mars 29, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2012 Hei, jeg fikset trådtittelen for deg i henhold til reglene på Prosjektforum, men da må du gjøre en ting for meg tilbake; lese reglene for Bilforumet angående skriftspråk.;) okei ska gjør det Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FR33DY Skrevet Mars 29, 2012 Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2012 needs more low.. menja. kan bli bra dette :) Siter ____________DRIZZLE CREW____________ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eilif_finsaas Skrevet Mars 29, 2012 Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2012 Senkesett, felger og clean-look hadde gjort seg ja. Hva er planene for bilen? :) Den ser grei ut, ltie overflaterust ihvertfall ;) Siter “All of life’s problems can be solved with two things; duct tape and WD40. If it moves and it shouldn’t, you need duct tape. And if it doesn’t move and it should, you need WD40.” Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Golf LS Skrevet Mars 29, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2012 Senkesett, felger og clean-look hadde gjort seg ja. Hva er planene for bilen? :)Den ser grei ut, ltie overflaterust ihvertfall ;) planen er og få den rustfri og teknisk stand så blir det nokk senkesett og felger og andre bak lykter og fram lykter Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FR33DY Skrevet Mars 29, 2012 Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2012 Høres ut som en god plan, så lenge du skaffer felger som ser bra ut på slike biler :) Siter ____________DRIZZLE CREW____________ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Golf LS Skrevet Mars 29, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2012 Høres ut som en god plan, så lenge du skaffer felger som ser bra ut på slike biler :) vet du om noen som skal selg noen felger som passe bra på bilen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Golf LS Skrevet Mars 30, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 30, 2012 her kommer det noen flere bilder:) skal kjøp deler i neste uke så blir byttet deler etter påska da for at bilen står på skolen ska ta den med hjem snart sånn at jeg kan begynne med og fjerne rust på den:) vis det er noen som har noen deler til meg så må dere bare si i fra:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eilif_finsaas Skrevet Mars 30, 2012 Rapporter Share Skrevet Mars 30, 2012 Fysj å fysj.. Lykke te med å fikse den rusta der ja :) Siter “All of life’s problems can be solved with two things; duct tape and WD40. If it moves and it shouldn’t, you need duct tape. And if it doesn’t move and it should, you need WD40.” Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Golf LS Skrevet Mars 30, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 30, 2012 Fysj å fysj.. Lykke te med å fikse den rusta der ja :) det blir og bytt en del deler da :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg