hyundai92 Skrevet Mars 24, 2012 Rapporter Share Skrevet Mars 24, 2012 har idag koblet opp annleget mitt, en soundstream t5, 12 element på 900w rms med er mac audio fearless 1000. å nå har det begynt å små skurre heletiden. brukt dette i 15 min ellernoe, å veit at det skal spilles inn i 24 eller 48 timer så har ikke spilt høyt hva kan fororsakt skuringen(ulyden)? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cossiemk1 Skrevet Mars 24, 2012 Rapporter Share Skrevet Mars 24, 2012 Dårlig jording. Så fortell litt mer hva du har brukt av kabler, hvor du har jordet, hvordan kablene ligger osv... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hyundai92 Skrevet Mars 25, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 25, 2012 strøm kabel ligger på samme side som bateri, førersiden, jordingen går rett ned ved reservedekket, å har pussa overflaten der den er festet, bruker stinger pro series 4 gauge, eller noe kabler trur det er 20mm strøm og 20 mm jord på dem, burde ikke det være nok?, funket veldig bra til å begynne med, så kom denne Ulyden/skuringen i elementet Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cossiemk1 Skrevet Mars 25, 2012 Rapporter Share Skrevet Mars 25, 2012 Prøv å jorde i et setebeltefeste i steden, og se om det hjelper. Husk å pusse til rent metall ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hyundai92 Skrevet Mars 25, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 25, 2012 men forsterkeren lyser jo grønt, så så egentlig for meg at jeg må kjøpe nytt element-.-,men du trur da altså at elementet enda er helt ?:) går ut med en gang jeg å prøver å flytte jordinga :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cossiemk1 Skrevet Mars 25, 2012 Rapporter Share Skrevet Mars 25, 2012 men forsterkeren lyser jo grønt, så så egentlig for meg at jeg må kjøpe nytt element-.-,men du trur da altså at elementet enda er helt ?:) går ut med en gang jeg å prøver å flytte jordinga :) Aner ikke om elementet er helt, men hvis det er helt nytt og du ikke har spillt høyt, så burde det jo være helt. Men nå vet ikke jeg hva du mener med disse lydene du snakker om, skurrer det uansett volum feks?, eller er det støy det er snakk om? Forsterkeren vil lyse grønt om du bruker sytrådtynne kabler også, men det blir jo ikke bra ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg