Gå til innhold

Noen som har peil på org spiller til e39?

Ranger emnet


Domar

Anbefalte innlegg

Har kjøpt meg en 97 mod 520i. Og alt er bare bra med den, men det er kassett spiller. Noe som suger lem. koster jo sjorta å få org cd-spiller.

Så jeg lurer på om det er noen som vet om det er noen tilkoblingsmuligheter bak på spilleren. For jeg har en mp3 spiller meg 20GB harddisk, så da tenkte jeg det er bedre å bruke den enn å kjøpe cd-spiller. Vet jo at det går ann å kjøpe sån kassett til å sette i kassettspilleren så du får kobla til den veien, men det ser jo litt hobbymekk ut. Så jeg lurte på om det er noen andre muligheter?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du får kjøpt en brakett til å sette inn iso-standard spiller , altså en vanlig cdspiller. Hvis du har luke over spilleren så får du litt klatt med å få den igjen. Snakk med "bmw med lyd i" han har byttet cdspiller. AIV leverer rammen , og jeg tror ikke den er noe spesielt dyr. Mener det er ISO plugger bak den origianle kassettspilleren som står i bilen slik du bare kan plugge den gamle rett i. Noe mer mas blir det om du har aktivt anlegg , dvs original forsterker i bagasjerommet.

(o) 94' Toyoda Carina E 1,6 Sportsbilrød

(x) 92' BMW 525ia

(x) 83' Mercedes Benz 190E Lorinzer

(x) 86' Ford Fiesta 1.1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har en ipod og bruker en sånn kasett. syns den kasetten funker kongebra selv om det ser litt jalla ut og alle som ser den lurer på hva det er. Sinnsykt enkelt og lydkavliteten er tipp topp, i allefall på org, anlegget på skabben.

Men hadde av kasettspilleren idag og bak der satt det aux inngang. kanskje det er det på bmw også?

Team HS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eneste jeg kan tenke meg som er bakdelen med det er at lydhodet til kassettspilleren er tålig dårlig i forhold til kvaliteten du får av en cdspiller. Det vil si uansett hvor bra kvalitet du har på ipoden din (som igjen sikkert ikker ikke like bra som en god cdspiller) så blir lyden dårlige pga kassetthodet i den originale spilleren. En annen bakdel er at du må skru av å på ipoden og fikle med den når du skal skifte sang og at det ligger å flyter når du kjører. Jeg hadde uten tvil satt inn cdspiller. Men at det fungerer helt 100% for din del er jeg ikke i tvil om :P

(o) 94' Toyoda Carina E 1,6 Sportsbilrød

(x) 92' BMW 525ia

(x) 83' Mercedes Benz 190E Lorinzer

(x) 86' Ford Fiesta 1.1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår