AdrianNJ93 Skrevet Mars 20, 2012 Rapporter Share Skrevet Mars 20, 2012 Har en sinnsykt irriterende knirke/gnelle lyd når jeg svinger uansett og jeg står stille eller kjører framme i høyre hjulbue. Noen som har noe peiling på hva dette kan være? Hadde det samme på venstre for 1-2månders tid siden. og byttet da den øvre bærekulen så gikk det bort. Har akkurat byttet det samme på høyre siden. Men den kom tilbake etter ca 10 minutters kjøring... Får også lyden av og kjøre i humper. Så er ganske usikker på hva lyden kan komme fra...Er forresten en Honda Civic 1997Mod 1,4IS SEDAN. Noen som har noen tips om hva det kan være?? Takker på forhånd på svar:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zer0en Skrevet Mai 28, 2012 Rapporter Share Skrevet Mai 28, 2012 jeg hadde det samme, smurt opp alle kuler osv, før jeg fant ut at det var "skåla" som fjære sitter i som gnissa, sausa det inn med lithiumfett og vips, lyd vekke Siter 87 jetta 95 civic HB trofast tysk kone, snerten japans elskerinne Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg