snurre84 Skrevet Mars 18, 2012 Rapporter Share Skrevet Mars 18, 2012 Da jeg desverre krasja fronten på audi´n min her i vinter så har jeg kommet frem til att jeg like gjærne kan selge bilen i deler. Motor, gir, forstilling + bakstilling er solgt Det som er igjen er dashbord/varmeapparat, klima, komplett elektrisk Recaro lyst skinn, dørtrekk, dører med speil, bakluke, baklamper, bensintank, bensinpumpe, eksos, bakskjermer, bakfanger, hattehylle. Det er vell det jeg kom på ifarta!! Noe interesse? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dybos Skrevet Mars 19, 2012 Rapporter Share Skrevet Mars 19, 2012 Har du bilder? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
snurre84 Skrevet Mars 19, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 19, 2012 Skal prøve og få tatt noen bilder i morgen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
snurre84 Skrevet Mars 22, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 22, 2012 Her noen kjappe bilder.. Interiøret var klin strøkent når jeg satt fra meg bilen, men ser nå att det kunne trenge en vask for og bli tipp topp Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
janoveee Skrevet Februar 10, 2013 Rapporter Share Skrevet Februar 10, 2013 dashbord,komplett elektrisk Recaro lyst skinn, dørtrekk, alle 4 dører med speil, bakluke, baklamper, eksos, bakskjermer, bakfanger, hattehylle. r interresert i disse delene KOMPLETT! er SVÆRT interresert, om du kommer med en KNALL GOD PRIS! :-D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Millmaker Skrevet April 30, 2013 Rapporter Share Skrevet April 30, 2013 Er bakfangeren solgt? Hvis ikke, passer den bakfangeren på en 92 mod Audi cab tro? Siter Femmerlyden, sitter som støpt i hue for alltid! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg