Xtrike Skrevet Mars 15, 2012 Rapporter Share Skrevet Mars 15, 2012 Hei Skal senke polo 6n, og lurer på hvor store felger jeg kan ha, etter det jeg har tenkt tror jeg at 15" med lavprofil vil gå, men så til dimensjonen, opp til 205 uten spacere? Uansett, hvis du har noen ok felger 4*100 så legg opp bilde her så tar jeg kontakt :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stelios Lukovic Skrevet Mars 27, 2013 Rapporter Share Skrevet Mars 27, 2013 Hei Skal senke polo 6n, og lurer på hvor store felger jeg kan ha, etter det jeg har tenkt tror jeg at 15" med lavprofil vil gå, men så til dimensjonen, opp til 205 uten spacere? Uansett, hvis du har noen ok felger 4*100 så legg opp bilde her så tar jeg kontakt :) ej he senkesett på min men veit ikkje kor mykje den e senka ... :s men ej he på noke 7x15 felga me 205/55 r15 dekk da kjem dekka in i sjermen frame vist ej svinga fullt over. so ej he lov til å ha 195/40 dekk på. MEN ej he gti-en og der e orginal dimensjion 185/55 R14.:naaaws Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg