Narvikgutt Skrevet Mars 11, 2012 Rapporter Share Skrevet Mars 11, 2012 Hei. Kjøpte med en MB 190E 1992 2l i går, når jeg kjørte den hjem, merket jeg en sunke lyd bak bilen som ga seg når jeg slapp gassen, men kom noen gang tilbake ved full pådrag, kan dette være noe i diffen? :\ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
imloud2 Skrevet Mars 11, 2012 Rapporter Share Skrevet Mars 11, 2012 Det kan nok være fler ting, men diffen er ike umulig nei. Siter Mvh Stian stolt eier av MB 190E krsmf.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Narvikgutt Skrevet Mars 11, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 11, 2012 Det kan nok være fler ting, men diffen er ike umulig nei. Hjelper det noe om jeg sier lyde minner om flatt dekk:P Har sjekka, nei dekket er ikke flatt;P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
imloud2 Skrevet Mars 11, 2012 Rapporter Share Skrevet Mars 11, 2012 mellomaksel oppheng. jegg opp bilen og dra i mellomakselen, så kjenner du om du kan dra den unaturlig mye ;) Siter Mvh Stian stolt eier av MB 190E krsmf.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Narvikgutt Skrevet Mars 12, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 12, 2012 mellomaksel oppheng. jegg opp bilen og dra i mellomakselen, så kjenner du om du kan dra den unaturlig mye ;) Hei. Dette er min første mb, så vet ikke hvor mye jeg skal kunne dra denne orginalt:P Har du et sånn ca cm det skal være? K.P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
imloud2 Skrevet Mars 12, 2012 Rapporter Share Skrevet Mars 12, 2012 for å si det på en annen måte, så skal ikke gummien ha sluppen fra metallet, men så lite vandring som mulig, er jo det beste. Siter Mvh Stian stolt eier av MB 190E krsmf.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg