Fox Skrevet Mars 21, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 21, 2004 Er det bare bilen min som har elendig ryggelys? De vi hadde på prairien før kunne vi bruke som flombelysning på ullevål. Greit at jeg har sota ruter men jeg ser jo ingen ting. Like greit å fly med en lighter bak der. Må rygge ut av gårdsplassen hver dag så det hadde vært greit med litt lys. dragcar Siter '07 Ford disConnect 220LX '98 Audi Cabrio x: V50 Sport, Laguna 1.6, Primera 2.0 GT, 2.0 SRI, 2.0 SE, 2.0 LX & 2.0 DLX, 2x Civic 1.4is, Focus 1.6, BMW 318i & Vectra 2.0 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oberon77 Skrevet Mars 21, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 21, 2004 Hehe. Det er kjipt. Har funnet ut at jeg skal sote baklyktene mine, men jeg soter ikke ryggelysa. Mine er iallefall greie nok bakover. kan hende sotinga gjør det vanskeligere. Sjekka at begge funker da? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg