grimnex Skrevet Februar 24, 2012 Rapporter Share Skrevet Februar 24, 2012 Hei, kjøpte nylig en Audi A4 2001 modell og har et problem med sentrallåsen på denne. Låsen på førerdøren reagerer ikke på sentrallåsning verken med fjernkontroll eller fra låseknapp på insiden av døren. Låsen fungerer fint når jeg låser opp døren med nøkkel i førerdøren, men ikke fra pasasjersiden, og når jeg låser opp med nøkkel låses alle dørene opp. Noen som har en ide om hva problemet kan være? og er det noe som eventuelt kan fikses lett selv? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golfen86 Skrevet Februar 24, 2012 Rapporter Share Skrevet Februar 24, 2012 eg ville tatt av dørtrekke og sett om nåkke va laust på innsiden først. er det ingen dører som reagerer når du bruker sentrallåsingen? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ølbriller Skrevet Mars 3, 2012 Rapporter Share Skrevet Mars 3, 2012 se på sikringene dine;) Siter Mine biler:2009 Audi A42006 Audi A4 avant 1988 Honda prelude Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg