Axelshei Skrevet Februar 20, 2012 Rapporter Share Skrevet Februar 20, 2012 Jeg har akkurat kjøpt nytt deksel til friskluftinntaket til min 190E - se bildet: [ATTACH]27460[/ATTACH] På baksiden av det er det en stor, trekkspill-liknende pakning. Det jeg er i tvil om er om den skal tres rundt noe inne i der, eller om den bare skal dyttes rett inn og alt går av seg selv? Noen erfaringer? Takker på forhånd for svar! Siter Mercedes-Benz E200 W210 1996 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
190Ebourn Skrevet Februar 20, 2012 Rapporter Share Skrevet Februar 20, 2012 Den gummien skal tres rundt ramma som er inne i dashbordet. ingen krise om den ikke er helt tett men er seff det beste;P hehe Siter 190E 2.3 16 evo2 styling omega b 2,5 v6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Axelshei Skrevet Februar 24, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 24, 2012 Er du sikker på det? At den ikke bare skal dyttes rett inn? Jeg gjorde nemlig slik du sa (tror jeg) og jeg synes det trekker mer enn før.. Siter Mercedes-Benz E200 W210 1996 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
190Ebourn Skrevet Februar 27, 2012 Rapporter Share Skrevet Februar 27, 2012 Er du sikker på det? At den ikke bare skal dyttes rett inn? Jeg gjorde nemlig slik du sa (tror jeg) og jeg synes det trekker mer enn før.. Jepp, helt sikker.;) men hvis det trekker så er det jo det spjeldet som åpnes å lukkes som ikke lukkes ordentlig. sjekk att du ikke har ødelagt ett av ørene som den låsepinnen (på åpne og lukke mekanismen)skal igjennom. Siter 190E 2.3 16 evo2 styling omega b 2,5 v6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg