Portasol Skrevet Februar 12, 2012 Rapporter Share Skrevet Februar 12, 2012 Hvordan koble kondensator? hva trenger jeg av sikringer osv? har en forsterker som skal kobles til.. Har et ekstra batteri baki som anlegget skal kobles på :) takker for svar! Siter vw jetta 1.8 1990 mod. (Vraket)volvo 740 stv. 2.3 1987 mod. (Solgt)vw jetta gt syncro 1.8 1989 mod. (Byttet)vw golf gt syncro 1.8 1988 mod. (prosjekt) audi a4 quattro avant 1.9 tdi 2002 mod (bruksbil) vw passat gt g60 syncro 1.8 1990 mod. (delebil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cossiemk1 Skrevet Februar 12, 2012 Rapporter Share Skrevet Februar 12, 2012 (endret) Du tar kondensatoren i venstra hånd, så åpner du søpplebøtta med høyre hånd, og kaster hele driten, for den har du ikke bruk for ;) Når du har kvittet deg med kondensatoren, så oppgradere du kablene mellom batteri og dynamo (pluss), mellom batteri og karosseri (minus), og mellom batteri og motor (minus) Endret Februar 12, 2012 av cossiemk1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Portasol Skrevet Februar 12, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 12, 2012 Du tar kondensatoren i venstra hånd, så åpner du søpplebøtta med høyre hånd, og kaster hele driten, for den har du ikke bruk for ;) Når du har kvittet deg med kondensatoren, så oppgradere du kablene mellom batteri og dynamo (pluss), mellom batteri og karosseri (minus), og mellom batteri og motor (minus) Har ikke tenkt å kaste kondensatoren, men om den ikke skal brukes så skal den monteres for utseende sin skyld, for det ser bra ut... :) men noen som har noen seriøse svar å komme med her? Siter vw jetta 1.8 1990 mod. (Vraket)volvo 740 stv. 2.3 1987 mod. (Solgt)vw jetta gt syncro 1.8 1989 mod. (Byttet)vw golf gt syncro 1.8 1988 mod. (prosjekt) audi a4 quattro avant 1.9 tdi 2002 mod (bruksbil) vw passat gt g60 syncro 1.8 1990 mod. (delebil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cossiemk1 Skrevet Februar 13, 2012 Rapporter Share Skrevet Februar 13, 2012 Ja, jøss, det er drit tøft... Du kobler pluss fra batteri inn på pluss på kondensatoren, så videre til pluss på forsterkeren, så gjør du det samme med minus, men da på minus på kondensator og forsterker ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.