EsHernes Skrevet Februar 5, 2012 Rapporter Share Skrevet Februar 5, 2012 Heihei, kjøpte meg en panserforlenger her om dagen. Men lurer på hvordan jeg skal få feste denne, under panseret så er det en pakning i fremkant, og denne blir festet med plastikk klips. Men disse klipsa går ikke gjennom både panserforlengeren og festene i panseret... Så da lurer jeg på hvordan folk har festet denne, har prøvd med dobbelsidig teip, men detter statig ned. Dumt spørsmål kanskje, menmen takker på forhånd for svar. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glennarn Skrevet Februar 5, 2012 Rapporter Share Skrevet Februar 5, 2012 Heihei, kjøpte meg en panserforlenger her om dagen. Men lurer på hvordan jeg skal få feste denne, under panseret så er det en pakning i fremkant, og denne blir festet med plastikk klips. Men disse klipsa går ikke gjennom både panserforlengeren og festene i panseret... Så da lurer jeg på hvordan folk har festet denne, har prøvd med dobbelsidig teip, men detter statig ned. Dumt spørsmål kanskje, menmen takker på forhånd for svar. Den lista du prater om tar du av sammen med klipsa, når du har gjort det ser du att det er mange små hull der klipsa har sittet. Aner ikke om det er hull i panserforlengeren din, men uansett så skal hvertfall panserforlengeren skrues i panseret der disse klipsa satt, bare pass på å kjøp korte nok skruere så dem ikke går igjennom panseret!! Mange som bruker tec7 å vet jeg for å feste den men kan bli litt mye gris og veldig stygt den dagen du skal ta den av. Siter (x) Ford Sierra 2.8 V6 (x) Vw golf 3 1.9 TDK (x) Mazda 323 1.6 (x) Vw golf 2 1.6 (x) Seat cordoba 1.6 (x) Vw vento 2.0 (x) Vw golf 3 1.9D (x) Vw golf 2 GTI ( ) Audi 80 2.0 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EsHernes Skrevet Februar 5, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 5, 2012 Ja der er hull i forlengeren, så skal jeg bare bruke vanlige karosseri skruer da?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glennarn Skrevet Februar 6, 2012 Rapporter Share Skrevet Februar 6, 2012 Ja der er hull i forlengeren, så skal jeg bare bruke vanlige karosseri skruer da?? Stemmer... Siter (x) Ford Sierra 2.8 V6 (x) Vw golf 3 1.9 TDK (x) Mazda 323 1.6 (x) Vw golf 2 1.6 (x) Seat cordoba 1.6 (x) Vw vento 2.0 (x) Vw golf 3 1.9D (x) Vw golf 2 GTI ( ) Audi 80 2.0 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg