Welzetz Skrevet Mars 19, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 19, 2004 Heihei alle sammen! nå som det snart er sommer, er vel tida inne for å få litt orden på denna bilen min.. hehe.. Så jeg på utkikk etter styling til 320'n min :) Noen som har noe på lur?? Siter ...:::Pain Is Temporary, Glory Is Eternal:::... Http://welzetz.piczo.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
325IX Skrevet Mars 19, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 19, 2004 Originally posted by Welzetz Heihei alle sammen! nå som det snart er sommer, er vel tida inne for å få litt orden på denna bilen min.. hehe.. Så jeg på utkikk etter styling til 320'n min :) Noen som har noe på lur?? Har noen skjørter på lur.. De er ikke helt strøkne, men med litt glassfibersparkel blir de knall. De ligner litt på e36 m3 skjørt men har en "klaff" som ser ut som et luftinntak bak. Si ifra om du er interessert så ordner jeg noen bilder. Siter Mvh Per Christian BMW 325iX Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sperstad Skrevet Mars 19, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 19, 2004 Eg kan skaffe nytt GTS kit til bilen din for 6900,- (front fanger, bak fanger og sideskjørt). Send mail for info osperstad@hotmail.com Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Welzetz Skrevet April 16, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 16, 2004 har du fortsatt disse skjørtene 325IX?? Siter ...:::Pain Is Temporary, Glory Is Eternal:::... Http://welzetz.piczo.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Welzetz Skrevet April 16, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 16, 2004 send meg noen bilder isåfall ;) welzetz@hotmail.com Siter ...:::Pain Is Temporary, Glory Is Eternal:::... Http://welzetz.piczo.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
westside Skrevet April 19, 2004 Rapporter Share Skrevet April 19, 2004 Selger styling, men har ikke noe serlig på lager nå, bortsett fra rieger infinity-leppe foran... Skaffer alt fra rieger, lumma, seidl osv... (seidl sin front til e30 er rå!) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjirn Skrevet April 19, 2004 Rapporter Share Skrevet April 19, 2004 Originally posted by westside Selger styling, men har ikke noe serlig på lager nå, bortsett fra rieger infinity-leppe foran... Skaffer alt fra rieger, lumma, seidl osv... (seidl sin front til e30 er rå!) Bilder? :D Siter Bilforumet.noSuper Moderator- 04 VW Golf TDi- 94 VW Golf Vr6- 92 Honda Accord altforlat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
westside Skrevet April 19, 2004 Rapporter Share Skrevet April 19, 2004 Du kan f.eks. se på http://www.styling-tech.no (en kompis av meg sin butikk) jeg har alt han har... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg