h-oftedal Skrevet Januar 27, 2012 Rapporter Share Skrevet Januar 27, 2012 hei har nettopp kjøpt meg en 306, og lurte på om noen har noen tips om hvor jeg kan finne bra styling til denne. leter også etter dobbel eksos, sånn me potte på hver side. går det an å skaffe det? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jeriko89 Skrevet Februar 7, 2012 Rapporter Share Skrevet Februar 7, 2012 jeg har styling til min peugeot som jeg gjerne vil bytte i orginal fangere om du er int. jeg har en coupe så er ikke sikker på hva som passer osv... settet er svart Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
h-oftedal Skrevet Februar 20, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 20, 2012 jeg har styling til min peugeot som jeg gjerne vil bytte i orginal fangere om du er int. jeg har en coupe så er ikke sikker på hva som passer osv... settet er svart hei er det 5 eller 3 dører? hvordan ser det ut? evnt bilde? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg