endrhe Skrevet Januar 23, 2012 Rapporter Share Skrevet Januar 23, 2012 Har ikke peiling på høyttalere, så trenger hjelp :) Skal ha høyttalere til en Golf 2004, jeg har en bass og en forsterker fra før av. Det er bare høyttalere foran, ikke bak, men jeg skal kjøpe både til foran og bak, slik at det blir like god lyd i alle. Noen som har noen forslag på høyttalere? Skal ha god lyd :P Har heller ikke peiling på priser, men under 3-4 tusen hadde vært fint :P Jeg må vell bytte original spilleren også(7 tommer?) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Thoka85 Skrevet Januar 23, 2012 Rapporter Share Skrevet Januar 23, 2012 Jeg får vel si som alle andre kommer til å si: 1. Hva slags bass har du, og hva slags forsterker? 2. Høytalere bak trenger du ikke, kjøp heller dobbelt så dyre forran evt dempe matter for den prisen og demp dørene istedenfor å sett inn høytalere bak. 3. Må ikke bytte spiller, men får kanskje bedre lyd av å bytte. Spørs på hva slags spiller du har idag. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
endrhe Skrevet Januar 26, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 26, 2012 tror det er denne jeg har :P billig, men funker greit nok for mitt øre. http://www.halfords.com/webapp/wcs/stores/servlet/product_storeId_10001_catalogId_10151_productId_508555_langId_-1_categoryId_165702#tab2 (Men kom gjerne med forslag på bedre, til en overkommelig pris) Har funnet ut at jeg vil bytte til en ny touch skjerm (innebygd) det ser litt tøffere ut :) hadde vært fint om noen kunne lagt ut noen forslag på høyttalere og touch spiller (med usb) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
petteraldo Skrevet Januar 27, 2012 Rapporter Share Skrevet Januar 27, 2012 her kan det fort bli litt vanskelig, med spiller ønske og budsjett ;) Siter [x] 73 vw 1300s [ ] 90 MB 300TD [x] 84 volvo 760TIC [ ] 77 opel rekord D 2000 [x] 70 vw 1302 [ ] 88 GMC suburban [ ] 86 MB 190 [x] 85 MB 190 Rat style [x] 87 Ford Sierra [x] 84 vw caddy pick up Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
endrhe Skrevet Januar 27, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 27, 2012 budsjettet er ikke på 3-4tusen hvis jeg skal ha spiller, tenkte høyttalere alene ca 3k, med spiller ca 7 tusen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cossiemk1 Skrevet Januar 27, 2012 Rapporter Share Skrevet Januar 27, 2012 Dette er en ok spiller. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
endrhe Skrevet Januar 27, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 27, 2012 Takk :) det er 6,1 tommer som passer inn i golf 5? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cossiemk1 Skrevet Januar 27, 2012 Rapporter Share Skrevet Januar 27, 2012 Takk :) det er 6,1 tommer som passer inn i golf 5? Det er ikke den størrelsen du må se på, men om det er enkel eller dobbel din ;) Vet ikke hva du har fra før, men dobbel din går inn ihvertfall. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
endrhe Skrevet Januar 28, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 28, 2012 Åja, 6,1 er skjermen selvfølgelig :) Da må dobbel din være str. på 2 "vanlige" cd spillere da.? Men ingen som har forslag på høyttalere/bass? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cossiemk1 Skrevet Januar 28, 2012 Rapporter Share Skrevet Januar 28, 2012 Dobbel din er størrelsen på 2 vanlige spillere ja. Hvis høyttalerene du har foran er hele, og 7K er ditt totale budsjett, så ville jeg sett på en lettdreven sub og en 4 kanals forsterker. Denne kassa gir mye for pengene, og funker fint med denne forsterkeren. Du brokobler da to av kanalene til suben, og bruker de to resterende til fronthøyttalerene dine. Så bruker du det innebygde delefilteret til å ta bort de laveste frekvensene fra fronthøyttalerene, slik at du kan spille høyere på dem før de sliter ;) Dette blir noen kroner over budsjettet, men den beste løsningen mener jeg. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreasbj92 Skrevet Mars 28, 2012 Rapporter Share Skrevet Mars 28, 2012 http://www.dynabel.no/Shop/List/Volkswagen/901/1 spesielt for Vw :) EsHernes reagerte på dette 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg