acoupe Skrevet Mars 18, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 18, 2004 Hei ! Kan noen si meg hvor og hvem som har det beste utvalget i enderør ? Har tenkt til å skifte enderørene på bilen min. Skal ikke ha no effekt potte eller anlegg, kun enderørene. mvh stian Siter 2002 Audi A6 TQ 1887 VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VWGolfIIHFS Skrevet Mars 24, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 24, 2004 Du kan jo stikke til ditt lokale Svendsen Eksos verksted eller lignende å se,vet de har noen vertfall.. Hvis du skal ha dette endestykket sveiset på så hjelper de deg sikkert med dette også. Regner med du ikke skal ha noe strap-on shait? Hvis du skal ha dette har dem jo slike på alle billigsjapper,biltema og slikt... Siter - 85 VW Golf G60 8vT - 87 VW Golf II 1,8 (Solgt) - 69 VW Boble (Solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
acoupe Skrevet Mars 24, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 24, 2004 takk for svar ! Men jeg har allerede kjøpt meg nytt enderør, kjøpte effekt potte istede med 2 enderør. Siter 2002 Audi A6 TQ 1887 VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg